תודעה הורית


איך להפוך להיות הורה מודע יותר?

תינוק לא מודע, תחושה יוצרת מודעות ומודעות יוצרת למידה. התינוק שחש אותנו מושפע מאתנו בין אם נרצה ובין אם לא ולכן לתודעה שלנו, להלך הרוח שלנו ולמה שאנחנו מרגישים, אומרים ועושים יש השפעה גדולה על התינוק ומתוך חשיבות זו יש להתנהל ממקום מודע יותר למה שעובר עלינו.

החושים שלנו ושל התינוק קולטים את המחשבה אותה אני משדר. למחשבות שלנו השפעה על מה שקורה בפועל- בפיזי ומכאן גם יש השפעה על התינוק שלנו. למילים שאנחנו אומרים, במיוחד אם מאמינים בנכונותן, יש השפעה על מה שקורה במציאות. לדוגמה אם אני מאמינה שלתינוק שלי קשה והוא לא יצליח בשכיבה על הבטן ואני מוותרת לו בשל כך, אם אני מאמינה שהילד שלי לא יצליח להירדם באופן עצמאי או שההסתגלות שלו במשפחתון תהיה קשה..סביר כי אכן זה מה שיקרה בפועל. אם אני לא מאמינה בו, יהיה לו קשה להצליח… חשבו על הילד הגדל באווירה שהוא עצלן..אם נחזק את עצמינו ובזכות כך את התינוק שלנו, הוא יצליח להיות במקום אחר ולו רק בגלל המסר שאנחנו משדרים לו וסביבו. מכאן שלדיבור הפנימי ולאמונות שלנו ולרעיונות שאנחנו ממלאים בהם את תודעתינו, השפעה על איך מרגישים, אומרים ומה שמזמנים לחיים ומכאן כמובן שזה משפיע על הילדים שלנו.

אנו רגילים לחשוב כי התודעה שלנו מתנהלת בהתאם למה שקורה בחוץ- משהו טוב- שמחים, משהו רע- עצובים. זה עובד גם הפוך, כלומר אנחנו יכולים להחליט איך להרגיש וליצור במכוון תדר גבוה ולהשפיע על מה שמתמגנט לעולמו. להעלאת התדר יש דרכים שונות.

בעזרת אימון אינטגרטיבי ניתן לשנות דברים. האימון מלמד להצליח להגביר את המוטיבציה והרצון ע"י תרגילים שעוסקים בניהול פנימי ועוזרים לחזק כלים שיש בנו ומשפיעים על התפקוד שלנו ביומיום ע"י יצירת מציאות חיים חדשה, בטחון, חיוניות ואמונה בעצמינו וכמובן משדרים לילד אמונה גם בעצמו. את הכלים הללו לעבודה על התודעה ניתן לקבל כהדרכה פרטנית או בהרצאות.

מתוך הבנה כי לנו ההורים יש השפעה על הילדים שלנו, יש מקום לעבודה גם על עצמינו ומכאן נשפיע על ילדנו.

אתם מוזמנים לפנות אל טלי גליקסמן לשיחת הסבר והרחבה ומענה לשאלותיכם.

טלפון: 050-848-6651   מייל: tali4baby@gmail.com