הדרכה/השתלמויות לצוותים חינוכיים


השתלמויות לצוותים חינוכיים

"מניחים יסודות לחיים בריאים – 8 היסודות להתפתחות מיטבית של התינוק".

בהשתלמויות הצוות יקבל כלים בכל יסוד כזה – מה שניתן ליישם במעון ואיך לזהות אצל ילדים בעיות בזמן ולהפנות את ההורים לטיפול מתאים.

ידע הוא כוח, ברגע שהצוות יהיה מודע ויקבל כלים שיעזרו לו להבחין איפה ההתפתחות תקינה ואיפה יש מקום להתערבות ניתן יהיה לזהות דברים בזמן ,להפנות לטיפול ולמנוע בעיות עתידיות.

הכלים יהיו בנושאי תזונה ובעיות אכילה – בניית בסיס להרגלי אכילה ותזונה נכונים ובריאים וזיהוי בעיות אכילה אצל ילדים.

שינה- מידע כללי לגבי חשיבות השינה וכמות השעות הנדרשת בכל גיל, מהי בעיית שינה, איך מתפתחות בעיות שינה והדרך לפתרון ומתי כמובן יש צורך בהפניית ההורים להדרכה.

התפתחות מוטורית ותחושתית– הצוות יקבל כלים לדעת על מה להסתכל בהתפתחות המוטורית והתחושתית של התינוקות, מהי התפתחות תקינה ומה דורשת התערבות ואיך זה משפיע על מיומנויות אחרות בהמשך חייו של הילד ולכן למה מומלץ לטפל כבר בגיל הקטן ולא להגיד "כולם הולכים בסוף"…בנוסף נדבר על ויסות חושי ואיך זה משפיע על בעיות התנהגות.

בריאות– איך משלבים בין הרפואה הקונבנציונלית למשלימה, מתי כדאי להגיע לייעוץ רפואי משולב, מהו מצב שנחשב תקין ומה דורש התערבות (למשל הילד שמנוזל כל החורף – זה מצב שאינו תקין)  ולמה חשוב לטפל במצבים החוזרים על עצמם מהשורש ולא רק בסימפטום ולכן להתייחס לכל מכלול חייו של הילד ולטפל בכל האספקטים למרות שמדובר בסימפטום פיזי.

התנהגות ותודעת "מחנך"- איך מייצרים סמכות של מחנך, ההבדל בין הזדהות להכלה, הבנה איך מחשבה, רגש, דיבור ומעשה של המטפלות משפיעים על הילדים וקבלת כלים למודעות ולשינוי בכל אחד מאלמנטים אלו.

ההשתלמויות מועברות במעונות, מתנ"סים, משפחתונים, גנים.

אתם מוזמנים לפנות אל טלי גליקסמן לשיחת הסבר והרחבה ומענה לשאלותיכם.

טלפון: 050-848-6651   מייל: tali4baby@gmail.com