ייעוץ שינה


איך לגרום לתינוק שלך לישון לילה שלם?

הייעוץ מבוסס על מומחיות וניסיון בתחומים:

הדרכת הורים אחרי לידה, ליווי התפתחותי, עיסוי תינוקות, ייעוץ שינה, יעוץ לרפואת ילדים משולבת

הטיפול והליווי מתבססים על תפיסה מתודית טיפולית אשר פותחה על-ידי טלי גליקסמן ואשר כוללים את שמונת היסודות הבאים והאיזון האופטימאלי ביניהם:

  • חום, אהבה וחיזוקים חיוביים
  • שמירה על בריאות
  • שינה טובה
  • תזונה והאכלה
  • התפתחות מוטורית ותחושתית
  • יצירת שיגרת חיים איכותית
  • חינוך
  • תודעה הורית

 

מתי בפעם האחרונה ישנתם לילה שלם רצוף?

 

תינוקות וילדים זקוקים לשינה איכותית לרענון מערכות בגוף, להתפתחות תקינה. לעיבוד המידע באופן יעיל וחיזוק מערכת החיסון. העייפות משפיעה על מצב הרוח והתפקוד היום יומי. כמו כן גם אתם ההורים זקוקים להתמלא באנרגיות חדשות לקראת יום חדש. שינה לתינוקות מהווה גורם חשוב ביותר להתפתחות תקינה,בריאות ורוגע ,שינה לא תקינה של התינוק תהווה גורם המפריע לו ללמוד,להתפתח בצורה תקינה ויכולה לפגוע גם במצב הבריאותי.
הורים יקרים זכרו: כשאתם לא ישנים טוב, אתם עייפים, כשהילד שלכם לא ישן טוב זה פוגע לו בהתפתחות!
ייעוץ שינה לתינוקות בשיטת "לילה טוב"  מיועד לענות על צרכים בסיסיים אלו.
יחד נקנה לילדכם כלים לשינה עצמאית אשר ילוו אותו כל חייו, תוך מתן בטחון מלא לילד שאתם שם עבורו לכל אורך הדרך.
שינת תינוקות ממושכת ללילה שלם היא בהחלט דבר אפשרי ובר השגה – ביחד נגיע לכך.
מעקרונות התהליך:
הורדת גורמי תלות (ידיים, בקבוק, הנקה, וכו') תעשה בהדרגה ולא באופן פתאומי.
העלאת הביטחון והאמון של ההורים בשינוי ובתהליך.
עיקביות ומסר ברור הם המפתח להצלחת התהליך.
היענות מלאה לבכי.
כבר מההיריון מכינים אותנו שמעכשיו לא נישן יותר, אלא אולי בעוד כמה שנים, לכן לעיתים נתפס שילד לא ישן זאת לא בעיה, זהו מצב נתון.
וזה נכון בהתחלה, עד גיל חודשיים אין הפרדה בין היום ללילה ולכן לא ניתן לצפות מתינוקות להירדם באופן עצמאי. מגיל חודשיים רמת המלטונין עולה בהדרגה ומגיל 5 חודשים ניתן להקנות כלים לשינה עצמאית.

בעיות שינה אצל תינוקות  

בעיות שינה אצל תינוקות וילדים ניתנות לפתרון מאוד פשוט באמצעות הקניית הרגלי שינה בריאים לתינוק/לילד על ידנו ההורים,באם ננהג נכון ונכוון את התינוק להרגלי שינה נכונים, בעיית השינה תיפתר במהירות,תינוק שלא ישן ניתן לעזור לו על ידי מספר הרגלים והכוונות ובכך לפתור את הפרעות השינה של התינוק. ע"י שינוי ההתנהגות שלנו ההורים נשנה את הרגלי הילד.

שינה תינוקות

המושג שינה תינוקות הפך להיות שגור כמעט אצל כל הורה לתינוק,אני נחשפת לעשרות הורים בחודש אשר מחפשים פתרון לבעיית השינה של תינוקם והאמת שהפתרון הוא ממש בהישג יד,מהיר ופשוט, אני עצמי ליוויתי מאות הורים בשנים האחרונות ששינת הלילה שלהם ושל תינוקם השתנו ב100% כך שגם ההורים וגם התינוק ישנים לילה טוב,ארוך ומלא וזאת בזכות תהליך של מספר שבועות אותו אני מלווה באופן יום יומי ובאמצעותו משתנים הרגלי השינה על ידי מספר תהליכים בנויים מראש
אשמח לעזור לכם להגיע לשינה מלאה בלילה כך שהיום שלכם יהיה יום טוב ובעיקר לילה טוב

 

לילה טוב

איך עובדת שיטת לילה טוב:

לשיטה 3 מסלולי בחירה:

מסלול ראשון– קורס אינטרנטי  מותאם אישית במשך חודשיים- להורים נשלחת הרצאת שינה אינטרנטית מקיפה כדי להכיר איך עובדת השיטה יחד עם שאלון אבחון מקיף הנוגע בכל היסודות, תשאול הכולל הריון ולידה, תיאור המצב ההתפתחותי, מוטורי, תחושתי, תזונה, היטוריה רפואית, התנהלות ושגרה, שינה, תקשורת, התנהלות במסגרת ובבית – חינוך ותודעה הורית. ההורים עונים על שאלון האבחון, אני עוברת עליו ועל סמך השאלון מתאימה תוכנית אישית כתובה שנשלחת במייל. לאחר מכן פעם בשבוע במשך חודשיים ההורים ממשיכים לקבל תוכן כתוב במייל שמלווה את התהליך עם מסרים של הוראות נוספות, דגשים חשובים לתהליך ופתרון בעיות. בנוסף ההורים חברים בקבוצת פייסבוק סגורה ויכולים לעלות שאלות מהתהליך לקבוצה.

מסלול שני- בנוסף לכל מה שמכיל המסלול הראשון, פעם בשבוע ינתן ליווי טלפוני בו ההורים מקבלים פידבק על מצבם בתהליך והוראות להמשך. הליווי הטלפוני הוא חד שבועי במשך חודשיים.

– מסלול שלישי- מסלול ליווי מלא של ההורים במשך חודשיים, ההורים נפגשים איתי פנים אל פנים לפגישה של שעה וחצי, נקיים אבחון ובסוף מפגש זה תינתן התרשמות ואבחנה כללית, ותגובש תוכנית שינה, תוך התייחסות לכל היסודות. נגדיר הרגלים לא טובים, נבין את מהות הבעיה ונסיק מסקנות בהתאם. על סמך המסקנות והתאמה לילד ולרצון המשפחה תבנה תוכנית עבודה אשר תשלח במייל יחד עם טבלה. ההורים מדווחים בכל יום דו"ח טבלת מעקב על הלילה שעבר. בכל יום ינתן במייל פידבק יומי הכולל הארות, הערות , המלצות והכוונה ללילה הבא.

בסופו של התהליך נגיע למצב שהילד יודע להירדם במיטתו בכוחות עצמו אחרי שיצאנו מהחדר, ישן לילות אחידים ורציפים ובנוסף תקבלו כלים להתמודד במצבי רגרסיה. רק אז תשתחררו מהתהליך ואיכות חיים חדשה תתחיל
שינת תינוקות חשובה להתפתחות התינוק ולאיכות החיים של המשפחה כולה

 

אתם מוזמנים לפנות אל טלי גליקסמן לשיחת הסבר והרחבה ומענה לשאלותיכם.

 

טלפון: 050-848-6651   מייל: tali4baby@gmail.com